بازی اندروید
ورزشی
ورزشی
جمعه 11 مرداد 1392برچسب:, :: 1:27 :: نويسنده : زبل دایی
 

Relativity Wars یک بازی استراتژی آندروید فوق العاده زیبا و فضایی می باشد که بر اساس نظریه انیشتین ساخته شده است . در این بازی زیبا شما هدایت و رهبری نیروهای خود را بر عهده دارید و باید با کشف کهکشان ها و سیارات مختلف فضایی ها را نابود و آن سیاره را به سکونت خود در بیاورید ! بازی از گرافیک و گیم پلی جذابی برخوردار می باشد و این امر به دلیل تصاویر واقعی از فضا می باشد که درون بازی به کار رفته است ! جهت دانلود این بازی اندرویدی زیبا به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

Relativity-Wars-v1.3

 

 


ادامه ي مطلب »

 

The Conduit HD یک بازی اندروید اکشن و تیراندازی تک نفره است که تا کنون برنده جوایزی بوده و برای اولین بار به دستگاه های تاچ اسکرین آورده می شود. بازی گرافیک فوق العاده، کنترل های نوآورانه و سلاح های منحصر بفردی را برای تاب آوردن در برابر موج عظیمی از دشمنان مرگبار ارائه می دهد.

 

The-Conduit-HD

 

 


ادامه ي مطلب »
 

در بازی آندروید Hockey Fight Pro شما به جای هاکی بازی کردن باید با یکدیگر بجنگید ! بازی کنان روی یخ و با تجهیزات و لباس های هاکی باید یکدیگر را بزنند ! شما باید با کنترلر ها و ضربات متوالی حریف خود را شکست دهید . شما می توانید در تورنومنت ها شرکت کنید که شامل ۹ جنگجو ی هاکی خطرناک از سراسر دنیا می باشد . از دیگر ویژگی های بازی داشتن شخصیت و توانایی آپگرید قدرت ها و توانایی های آن می باشد . بازی دارای گرافیک ۳ بعدی می باشد . شما می توانید رکورد های خود را در جدول های جهانی بازی ثبت کنید .

 

Hockey-Fight-Pro-v1.6

 

 


ادامه ي مطلب »
 

NBA 2K13 نام بازی آندروید بسیار زیبا و مهیج بسکتبال NBA 2013 است که برای دستگاه ها و پلتفرم های مختلف از جمله دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. این بازی با گرافیک بهبود یافته و کنترل های یک انگشتی حسی برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده تا بهترین تجربه انجام بازی بسکتبال را ارائه کند. بازی همچنین از موتور NBA 2K بهره می برد که مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفته است.

 

NBA-2K13

 

 


ادامه ي مطلب »
 

برای رها کردن تار عنکبوت خود در بازی آندروید فوق العاده زیبا، محبوب و رسمی فیلم مرد عنکبوتی یعنی The Amazing Spider-Man آماده شوید! بازی بر اساس خط داستان فیلم انجام می شود و در آن شما با گروه های تبه کار و جنایتکار روبرو شده و می جنگید. تار عنکبوت خود را رها کنید، از بلندی ها بالا بروید، از ساختمانی به ساختمان دیگر بپرید و در فضای تمام سه بعدی شهر نیو یورک، با استفاده از مهارت های خود شهر را نجات دهید. جهت دانلود بازی آندروید مرد عنکبوتی به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید..

 The-Amazing-Spider-Man

 

 


ادامه ي مطلب »
 

با بازی جدید و خلاقانه Let’s Create Pottery می توانید در گوشی آندروید خود سفالگری کنید و روی ساخته دست خود طراحی دلخواه بزنید و روی آن کار کنید. شما باید با انگشتان خود، طرح هایی را روی سفال که در حال چرخش است، ایجاد کنید. سپس پس از تکمیل کار، میتوانید روی آن را با رنگ ها  و طرح های دلخواه بپوشانید. همچنین به شما ماموریت ها و سفارش های خاص و متنوعی از سوی مشتری ها داده می شه که باید آن ها را با دقت بسازید و در مزایده بفروشید! حتی به راحتی می توانید به سلیقه خود آن را با انواع براش ، رنگ ها ، عکس ها ، منبت کاری زیبا کنید  و از ساخته دست خود در موبایل عکس بگیرید! با این بازی زیبا خلاقیت خود را محک بزنید!

 

 Let’s-Create-Pottery-1

 


ادامه ي مطلب »
 

بازی جذاب و ساده Puyo Ponyo پازلی اندروید را برای استفاده همه کاربران در این پست قرار دادیم این بازی اندرویدی داری هیچ رده بندی سنی می باشد و تنها شما با تکان دادن درخت سیب باید سیب ها را از روی درخت بیندازید و با مرتب سازی آنها هیولا را از بین ببرید و با بالا تر رفتن مراحل هیولا تغیر کرده و قدرت بیشتری می گیرند. جهت دانلود این بازی آندروید به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

Puyo-Ponyo

 

 


ادامه ي مطلب »
 

بازی اندروید موتو شهر سرعت Speed City Moto : تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در شهر سرعت در پیست های حرفه ای در کلاس های ۲۵۰ cc و غیره برای تیم خود افتخار آفرینی کنید بازی دارای گرافیک خوب و گیم پلی عالی برای شما بازی خور های موبایل میباشد.

 

Speed-City-Moto

 

 


ادامه ي مطلب »

    •  

RE-VOLT یک بازی اندروید مسابقه ای اکشن می باشد که نسخه Premium آن را برای شما عزیزان قرار داده ایم . در این بازی زیبا باید با استفاده از ماشین هایی که دارید از میان خیابان ها ، کوچه ها و مزارع مختلف عبور کنید و با سلاح های قدرتمندی که در اختیار دارید رقیبان خود را هدف بگیرید و پیروز میدان شوید ! بازی از گرافیک بالا و محیط جذابی برخوردار می باشد ، همچنین موسیقی و صداگذاری بازی نیز عالی می باشد و جذابیت بازی را دوچندان می کند . جهت دانلود این بازی آندروید زیبا و مشاهده تصاویر بیشتر از میحط بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

RE-VOLT-Classic-Premium-v1.0.6

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۸ م مرداد ۱۳۹۲
  • 603 بازدید

North vs South یک بازی آندروید فوق العاده زیبا می باشد که ترکیبی از بازی های محبوب Age of Empires و the Oregon Trail می باشد ، همچنین این بازی یکی از بازی های برتر سیستم عامل ios نیز می باشد که طرفداران بسیاری را شیفته خود کرده است . جنگ بسیار شدیدی میان ابر قدرت های شمال و جنوب صورت گرفته است ! نیروهای خود را آماده جنگ کنید و با استفاده از سلاح ها و سربازان پیروز میدان جنگ شوید و مناطق بیشتری را تصرف کنید . بازی از گیم پلی اعتیاد آوری برخوردار می باشد . جهت دانلود این بازی زیبای آندروید به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

North-vs-South-v1.3

 

 


ادامه ي مطلب »

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورزشی و آدرس mohamadmosafa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 6549
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


دریافت كد ساعت

خرید شارژ ایرانسل، خرید شارژ همراه اول و خرید شارژ تالیا